Alla inlägg under september 2014

Av Sarah Dahlström - 8 september 2014 07:31

Min lilla underbara unge har nu i tre dagar sovit 8-10 h i sträck på natten! De är lyx de nu är ju bara frågan när vänder de haha ;)

Idag ska vi på bvc och mäta o väga oss :) en extra koll bara :) får vi se hur stor hon blitt :)

Idag är de veckobyte me så idag kommer tilion hit igen :) lovely!

Just nu sover skrutten igen och hennes mAmma tänker göra likadant :)

Älskar min familj!

Pusspuss !

Av Sarah Dahlström - 6 september 2014 08:10

Kärleken till mitt barn är obeskrivlig! Finns inget bättre än att vara me dig! Inatt sov du 8 h i sträck! Vaken en sen somna du igen mitt hjärta! Minns första natten som du skrek dig igenom som de vore igår! Nu är du så stor och duktig du är 2 månader och sover i din säng hela nätterna så himla duktig! Och när du är 4 månader då får du ditt första egna rum! De är helt fantastiskt! Ja längtar så till våran flytt! Ja har nu två barnrum att inreda :) och en hel lägenhet! Ny lägenhet = ny intedning = nytt kapittel :) älskar mitt liv kan inte tänka mig å byta bort de för allt i världen! Tiden springer iväg kännee jag! Kärleken sprudlar i våran familj :) ??

Puss puss ! ?

Av Sarah Dahlström - 3 september 2014 09:26

Ett tag sen ja skrev men men idag är vi sjuka båda två eller alla tre rättare sagt jag är genom förkyld å agnes med! Stackarn har febet idag :( mammas troll unge! Å inte nog me Att vi är sjuka så har hundstackarn canser :( bara skit här idag....

Presentation


Lyckligaste mamman i stan !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards